loading...

یزد دانلود|دانلود آهنگ و فیلم جدید

SMS های رمانتیک ,اس ام اس احساسی و عاشقانه ,اس ام اس تنهایی ,اس ام اس رمانتیک ,اس ام اس های تنهایی ,جدیدترین پیامک های عاشقانه ,جملات عاشقانه ,جملات عشقولانه

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
علت تعویض میلیچ مشخص شد 0 764 iranteam
وضعیت تعطیلی مدارس تهران دوشنبه 6 دی 95 1 3477 iranteam
حاشیه‌های بازگشت تیم ملی به ایران 0 3824 iranteam
آیا دوشنبه 6 دی 95 مدارس تهران تعطیل است ؟ 0 3851 admin
نام قدیم کدام شهر ایران رام شهر است؟ 1 4553 iranteam
نتایج و برنامه مسابقات ورزشکاران ایران در المپیک 2016 یکشنبه 24 مرداد 95+زمان بازیها 0 3894 admin
برج میلاد چندمین برج مخابراتی جهان است ؟ 0 3373 admin
پخش آنلاین والیبال ایران و آرژانتین در المپیک 2016 ریو از شبکه های ماهواره ای 0 3711 admin
مشاهده انلاین و مستقیم بازی ایران - آرژانتین در المپیک ریو دوشنبه 18 مرداد 95 0 3259 admin
پخش آنلاین بدون سانسور والیبال ایران - آرژانتین در المپیک 2016 ریو دوشنبه 18 مرداد 95 0 3475 admin
پخش آنلاین / زنده والیبال ایران - آرژانتین المپیک 2016 ریو 0 3445 admin
دانلود گلها و خلاصه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد شنبه 16 مرداد 95 0 3500 admin
نتیجه و خلاصه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد شنبه 16 مرداد 95 +گلها 0 2911 admin
برنامه بازی های المپیک 2016 ریو | روز اول شنبه 16 مرداد 1395 | نتایج 0 3508 admin
دانلود کامل فیلم مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۱۶ ریو با کیفیت HD 0 3042 admin
پخش زنده و مستقیم افتتاحیه المپیک 2016 ریو 0 6611 admin
پخش آنلاین مراسم افتتاحیه المپیک 2016 ریو بدون سانسور 0 3079 admin
پخش آنلاین مراسم افتتاحیه المپیک 2016 ریو از شبکه های ماهواره ای 0 3023 admin
زمان دقیق پخش افتتاحیه المپیک ریو 2016 + تاریخ و ساعت 0 2762 admin
ساعت شروع مراسم مراسم افتتاحیه المپیک 2016 ریو 0 2720 admin
مصطفی بازدید : 903 پنجشنبه 17 مهر 1393 نظرات (0)

جدیدترین پیامک های عاشقانه و اس ام اس های تنهایی مهر 1393

زیباترین جملات عشقولانه و SMS های رمانتیک و احساسی

پیامک های عاشقانه و اس ام اس تنهایی - مهر 93

از جرم عشق گر پیش کسی راهم نیست

یا رب تو آگاهی که محبت گناه نیست

YazdDownload.ir

در دردها دوست را خبر نکردن، خود یک نوع عشق ورزیدن است

YazdDownload.ir
تقدیم به کسی که رفت و مرا در آغوش تنهایی، تنها گذاشت

YazdDownload.ir
عشق صدای سازگار است و بلای ماندگار

YazdDownload.ir
کاش پرده میدانست تا زمانی که پنجره باز است، فرصت پرواز دارد

YazdDownload.ir

با عشق دوست ماند و با یار بیقراری

از دوست درد ماند و از یار یادگاری

YazdDownload.ir

خواهم که سری باشم، تو تاج سرم باشی

تا خاک رهی باشم، تو رهگذرم باشی

YazdDownload.ir
نام تو را تا میبرم قلبم غریبی میکند

چشم انتظاری در دلم، درد عجیبی میکند

YazdDownload.ir

من اگه کسی رو داشتم دیگه در به در نبودم

با غم غربت و اندوه دیگه همسفر نبودم

YazdDownload.ir

وقتی می آمدی حیاط پر میشد از عطر ترنج حالا تو رفته ای…

و فقط رنج ها مانده است

YazdDownload.ir

انگشتت را هر جای نقشه که خواستی بگذار فرقی نمیکند،

عمیق ترین جای جهان و انگشت تو هیچوقت به عمق فاجعه پی نخواهد برد!

YazdDownload.ir

همنشین خوب، بهتر از تنهایی است

وتنهایی بهتر از همنشین بد . . .

(پیامبر اکرم ص)

YazdDownload.ir

انقدر از تنهایی نترس ، تو تنهایی وارد این دنیا شدی . . .

YazdDownload.ir

دنیا ! نخواستیم یار بی وفا، تنهایی بهتر

درد تنهایی نخواستیم شفا، تنهایی بهتر

یک عمر در پی یار باوفا، با وفا بودیم

اما ندیدیم به غیر از جفا، تنهایی بهتر . . .

YazdDownload.ir

تو تنها باش و من تنهای تنها

که دارم وقت تنهایی سخن ها

نگاه عاشقم تا آسمانهاست

مرا تا عرش اعلا نردبان هاست

نماز خلوتم را صد قنوت است

کلام شعر تنهایی سکوت است . . .

YazdDownload.ir

تنهایی را باید با خط بریل می نوشتند

شنیدنش کافی نیست، باید لمسش کرد . . .

YazdDownload.ir

تاکنون دوستی را پیدا نکرده ام که به اندازه  تنهایی” شایسته رفاقت باشد . . .

YazdDownload.ir

تنهایی … دیوار … قهوه های سر رفته از حوصله ام

اتاقی که چهار تاق باز، روی من خوابیده

چشم هایی که از ساعت، کار افتاده ترند

و شانه های تو، که زیر بار ِ باران نمی روند

باید گریه ام را روی بی کسی هایم تنظیم کنم

و این یعنی تنهایی

YazdDownload.ir

با من تنها بگو این قصه را

با من تنها خدا، این بنده را

ای خدا تنها تویی تنها منم

من به تنهایی تو سر میزم . . .

YazdDownload.ir

آنقدر با تنهایی انس گرفتم که دیگر زبانش را می فهمم!

و فهمیدم…

تنهایی هم می تواند عشق خوبی باشد به شرط اینکه

درکش کنم

YazdDownload.ir

بیچاره تنهایی

این عروس نگون بخت

آه و اشک را دوست ندارد

اما همنشین همیشگی اش

چشم امیدش به دلی ناامید

و شکستن سکوتش

میداند عادت، دشمن است

اما عقل کجا و دلتنگی کجا!

دل ناامید امیدوار میرود

و باز تنهایی میماند و تنهایی . . .

YazdDownload.ir

بی آنکه حس کنی در تو ذوب خواهم شد

بی هیچ حراراتی اینگونه شاید احساسم نمیرد

YazdDownload.ir

زندگی اجبار است … مرگ انتظار است …

عشق یک بار است … جدایی دشوار است …

ولی یاد تو تکرار است …!

YazdDownload.ir

روز اول خیلی اتفاقی دیدمت…

روز دوم الکی الکی چشمهام به چشمت افتاد…

هفته بعد دزدکی بهت نگاه کردم…

ماه بعد شانسی به دلم نشستی

و

حالا سالهاست یواشکی دوست دارم

YazdDownload.ir

من آهنگ غریب روزگارم.

غمی بی انتها در دام دارم.

تمام هستی ام یک قلب پاکست.

که آن را زیر پایت می گذارم.

YazdDownload.ir

عاشقت خواهم ماند بی آنکه بدانی دوستت خواهم داشت

بی آنکه بگویم درد دل خواهم گفت بی هیچ گمانی گوش خواهم داد

بی هیچ سخنی در آغوشت خواهم گریست بی آنکه حس کنی در تو ذوب خواهم شد

بی هیچ حراراتی اینگونه شاید احساسم نمیرد

YazdDownload.ir

دل که رنجید از کسی خرسند کردن مشکل است

شیشه بشکسته را پیوند کردن مشکل است

YazdDownload.ir

با از دست دادن همه چیز، همه چیز می شوی!

تو همه چیز منی

YazdDownload.ir

کاشکی عشق دیروز هنوز میون ما بود

واسه من توی قلبت هنوز یه ذره جا بود

YazdDownload.ir

غریبی رفتم و از تو گذشتم

دو چشم سیل میبارید بستم

دلی که صبح و شو یاد تو می کرد

خدا صبری به دلدادم نشست

YazdDownload.ir

چه سخته آدم دوباره به دیواری تکیه بده که یک بار آوارش روش ریخته

YazdDownload.ir

درسته که یه روزی فراموش می کنی و یه روز دیگه فراموش می شی ولی اینو بدون

فراموش شدگان هرگز فراموش کنندگان را فراموش نمی کنند

YazdDownload.ir

خوشحالی که دلمو شکستی؟؟؟

بدان ای نازنین آنچه شکستی تصویر زیبای خودت بود که در دلم ساخته بودی

YazdDownload.ir

بودیم و کسی پاس نمی داشت که هستیم

باشد که نباشیم و بدانند که بودیم

از غمت اشک نریزم تو بگو پس چه کنم

آتش قلب خود را با چه خاموش کنم

مطمئن باش که مهرت نرود از دل من

مگر آن روز که در خاک شود منزل من . . .

YazdDownload.ir

عشق دیگر از شفقت بر کنار افتاده است

هرچه عاشق زارتر معشوق از او بیزارتر . . .

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
رسانه یزد دانلود تنها یک مرجع دانلود نیست
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • صوتی
  • تصویری
  • گالری
  • آرشیو کلیپ ها
  • اس ام اس
  • بازی کامپیوتر
  • بازی موبایل
  • نرم افزار موبایل
  • مذهبی
  • گرافیک
  • مطالب آموزشی
  • اخبار
  • اینترنت
  • نویسندگان