loading...

یزد دانلود|دانلود آهنگ و فیلم جدید

اس ام اس جدید عاشقانه تنهایی،غمگین و دلبری و جدیدترین اس ام اس های زیبا و عاشقانه دی ماه ۹۲   صدا بزن مرا مهم نیست به چه نامی   فقط میم مالکیت را آخرش بگذار   می خواهم باور کنم

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
علت تعویض میلیچ مشخص شد 0 764 iranteam
وضعیت تعطیلی مدارس تهران دوشنبه 6 دی 95 1 3477 iranteam
حاشیه‌های بازگشت تیم ملی به ایران 0 3824 iranteam
آیا دوشنبه 6 دی 95 مدارس تهران تعطیل است ؟ 0 3851 admin
نام قدیم کدام شهر ایران رام شهر است؟ 1 4554 iranteam
نتایج و برنامه مسابقات ورزشکاران ایران در المپیک 2016 یکشنبه 24 مرداد 95+زمان بازیها 0 3894 admin
برج میلاد چندمین برج مخابراتی جهان است ؟ 0 3373 admin
پخش آنلاین والیبال ایران و آرژانتین در المپیک 2016 ریو از شبکه های ماهواره ای 0 3711 admin
مشاهده انلاین و مستقیم بازی ایران - آرژانتین در المپیک ریو دوشنبه 18 مرداد 95 0 3259 admin
پخش آنلاین بدون سانسور والیبال ایران - آرژانتین در المپیک 2016 ریو دوشنبه 18 مرداد 95 0 3475 admin
پخش آنلاین / زنده والیبال ایران - آرژانتین المپیک 2016 ریو 0 3445 admin
دانلود گلها و خلاصه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد شنبه 16 مرداد 95 0 3500 admin
نتیجه و خلاصه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد شنبه 16 مرداد 95 +گلها 0 2911 admin
برنامه بازی های المپیک 2016 ریو | روز اول شنبه 16 مرداد 1395 | نتایج 0 3508 admin
دانلود کامل فیلم مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۱۶ ریو با کیفیت HD 0 3042 admin
پخش زنده و مستقیم افتتاحیه المپیک 2016 ریو 0 6611 admin
پخش آنلاین مراسم افتتاحیه المپیک 2016 ریو بدون سانسور 0 3079 admin
پخش آنلاین مراسم افتتاحیه المپیک 2016 ریو از شبکه های ماهواره ای 0 3023 admin
زمان دقیق پخش افتتاحیه المپیک ریو 2016 + تاریخ و ساعت 0 2762 admin
ساعت شروع مراسم مراسم افتتاحیه المپیک 2016 ریو 0 2720 admin
مصطفی بازدید : 835 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

اس ام اس جدید عاشقانه تنهایی،غمگین و دلبری و جدیدترین اس ام اس های زیبا و عاشقانه دی ماه ۹۲

yazddownload.ir

 

صدا بزن مرا مهم نیست به چه نامی

 

فقط میم مالکیت را آخرش بگذار

 

می خواهم باور کنم ، مال تو هستم

 

——————————————————

 

قرار ما ، اولین پنج شنبه ای که نیستم !

 

نه گل ، نه گلاب ، و نه خیرات …

 

تو را می خواهم که پای هیچ یک از قرارها نیامدی

 

——————————————————

 

آنشرلی هم نشدیم تا یکی از ما بپرسه :

 

آنه ، تکرار غریبانه روزهایت چگونه گذشت ؟

SMS JADID ASHEGANE

 

——————————————————

 

در شهری که خورشید را به قیمت شمعی نمی خرند

 

پروانه شدن یعنی تباهی

 

——————————————————

 

تلخی های زندگی را در کنار شکلات شادی و چای آرامش می بلعم

 

و می بلعم تا بتوانم در آخر طعم سیری را بچشم!

 

اما می بینی؟ من سیری ناپذیرم!

سایت اس ام اس

 

——————————————————

 

اون موقعی که گفتی بهتر از تورو پیدا کردم

 

یاد اون لحظه ای افتادم

 

که به ۱۰۰ نفر بهتر از تو گفتم من بهترینو دارم

 

——————————————————

 

در پــــی دانـه مـرو همچـو کبوتــر ، کـه تــو را

 

عاقـبت بهــر یکـی دانـــــه ، بــــه دام انـدازنـد

 

صیـد کن شیـــر صفت، نیم بخور، نیم ببخش

 

تـا بــه هـرجـا کـه روی ، بـر تـو ســلام انـدازند

 

——————————————————

 

به چشم هایت بگو نگاهم نکنند

 

بگو وقتی خیـره ات می شوم سرشان به کار خودشان باشد !

 

نه که فکر کنی خجالت میکشم ، نه !

 

حواسم نیست ، عاشقت می شوم

 

——————————————————

 

ای دل نگفتمت مرو از راه عاشقی ، رفتی؟

 

بسوز که این همه آتش سزای توست

 

——————————————————

 

خوشی با خوبی فرق دارد

 

به خاطر خوبی ها از خیلی خوشی ها ، باید گذشت

 

دلم را در غمت کردم ز هر ویرانه ویرانتر / چو دیدم دوست میدارد دلت ، دل های ویران را

 

. . . . . .

باز امشب غزلی کنج دلم زندانی است / آسمان شب بی حوصله ام طوفانی است

هیچ کس تلخی لبخند مرا درک نکرد / های های دل دیوانه من پنهانی است

. . . . . .

زیباترین گل ها را برای زیبایی زندگیت و کوتاهی عمرشان را برای غم هایت آرزو مندم

. . . . . .

لای خاطرات تلخم یاد تو همیشه شیرین / تا ابد فکر تو هستم نازنین رفیق دیرین

. . . . . .

ای عشق شکسته ام مشکن ما را / اینگونه به خاک ره میفکن ما را

ما در تو به چشم دوستی میبینیم / ای دوست مبین به چشم دشمن ما را

. . . . . .

زندگی کردن من مردن تدریجی بود / آنچه جان کند تنم ، عمر حسابش کردم

. . . . . .

ما خانه به دوشان غم سیلاب نداریم

. . . . . .

مصرعی از قلب من ، با مصرعی از قلب تو / شاه بیتی میشود در دفتر و دیوان عشق

. . . . . .

از درون قلب توست جهان چو دوزخ / دل اگر تیره نباشد همه دنیاست بهشت

. . . . . .

امیدوارم تو اقیانوس خوشبختی جوری غرق بشی که هیچ وقت نجات پیدا نکنی

. . . . . .

گر لایق ما نیست که ما یاد تو باشیم / بگذار که در سایه ی دیوار تو باشیم

. . . . . .

آدم به زمین آمد این حادثه رویا نیست / این فرصت بی تکرار عشق است ، معما نیست

. . . . . .

حتی اگه دیدن تو برام بشه خیلی محال / مهم اینه دوستت دارم ، فاصله ها رو بی خیال

. . . . . .

دیروز میمردند و فراموش میشدند آرام آرام ، امروز چه زود از یاد رفته ایم بی آنکه بمیریم

. . . . . .

از تن خشک شاخه ها توقع جوانه نیست / اسب نفس بریده را طاقت تازیانه نیست

. . . . . .

سلام بر دل هایی که در کلاس انتظار غیبت نکردند

. . . . . .

در این دنیا که حتی ابر نمیگرید به حال ما / همه از من گریزانند ، تو هم بگذر از این تنها

. . . . . .

جا برای گنجشک زیاد است ولی / به درختان خیابان تو عادت دارم

. . . . . .

نیست بر لوح دلم جز الف قامت یار / چه کنم حرف دگر یاد ندادست استاد

. . . . . .

در این زمانه که شرط حیات نیرنگ است / دلم برای رفیقان بی ریا تنگ است

SMS JADID ASHEGANEH

. . . . . .

زندگی چیدن سیبی است باید چید و رفت / زندگی تکرار پاییز است باید دید و رفت

زندگی رودی است جاری که هرکه آمد شادمان / کوزه ای پر کرد و رفت

. . . . . .

شعله محبت رو نکنه خاموش کنی / دوریم عادت بشه من رو فراموش کنی

. . . . . .

با تو بازم اگه باشم وحشت از مردن ندارم / لحظه هام پر میشه از تو وقت غم خوردن ندارم

. . . . . .

دلم ز نازکی خود شکست در غم عشق / وگرنه از تو نیاید که دل شکن باشی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
رسانه یزد دانلود تنها یک مرجع دانلود نیست
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • صوتی
  • تصویری
  • گالری
  • آرشیو کلیپ ها
  • اس ام اس
  • بازی کامپیوتر
  • بازی موبایل
  • نرم افزار موبایل
  • مذهبی
  • گرافیک
  • مطالب آموزشی
  • اخبار
  • اینترنت
  • نویسندگان