loading...

یزد دانلود|دانلود آهنگ و فیلم جدید

مجموعه مداحی های دهه دوم محرم 1392 اجرا شده در هیئت حیدری درب فین کاشان با مداحی کربلائی محمدعلی وطن خواه  (شبهای چهارم و پنجم اضافه شد) شب اول : ای زمین کربلا آیینه دارم ... (سنتی) ای وای

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
علت تعویض میلیچ مشخص شد 0 764 iranteam
وضعیت تعطیلی مدارس تهران دوشنبه 6 دی 95 1 3477 iranteam
حاشیه‌های بازگشت تیم ملی به ایران 0 3824 iranteam
آیا دوشنبه 6 دی 95 مدارس تهران تعطیل است ؟ 0 3851 admin
نام قدیم کدام شهر ایران رام شهر است؟ 1 4554 iranteam
نتایج و برنامه مسابقات ورزشکاران ایران در المپیک 2016 یکشنبه 24 مرداد 95+زمان بازیها 0 3894 admin
برج میلاد چندمین برج مخابراتی جهان است ؟ 0 3373 admin
پخش آنلاین والیبال ایران و آرژانتین در المپیک 2016 ریو از شبکه های ماهواره ای 0 3711 admin
مشاهده انلاین و مستقیم بازی ایران - آرژانتین در المپیک ریو دوشنبه 18 مرداد 95 0 3259 admin
پخش آنلاین بدون سانسور والیبال ایران - آرژانتین در المپیک 2016 ریو دوشنبه 18 مرداد 95 0 3475 admin
پخش آنلاین / زنده والیبال ایران - آرژانتین المپیک 2016 ریو 0 3445 admin
دانلود گلها و خلاصه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد شنبه 16 مرداد 95 0 3500 admin
نتیجه و خلاصه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد شنبه 16 مرداد 95 +گلها 0 2911 admin
برنامه بازی های المپیک 2016 ریو | روز اول شنبه 16 مرداد 1395 | نتایج 0 3508 admin
دانلود کامل فیلم مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۱۶ ریو با کیفیت HD 0 3042 admin
پخش زنده و مستقیم افتتاحیه المپیک 2016 ریو 0 6611 admin
پخش آنلاین مراسم افتتاحیه المپیک 2016 ریو بدون سانسور 0 3079 admin
پخش آنلاین مراسم افتتاحیه المپیک 2016 ریو از شبکه های ماهواره ای 0 3023 admin
زمان دقیق پخش افتتاحیه المپیک ریو 2016 + تاریخ و ساعت 0 2762 admin
ساعت شروع مراسم مراسم افتتاحیه المپیک 2016 ریو 0 2720 admin
مصطفی بازدید : 2235 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

مجموعه مداحی های دهه دوم محرم 1392 اجرا شده در هیئت حیدری درب فین کاشان با مداحی

کربلائی محمدعلی وطن خواه  (شبهای چهارم و پنجم اضافه شد)

شب اول :

ای زمین کربلا آیینه دارم ... (سنتی)

ای وای من جان بر لبم ، من وارٍث غم زینبم ... (واحد)

نفس من ، همه کس من ، فریادرس من ثارالله ... (واحد)

اشکم بود نشانه عرض ارادتم ... (واحد)

وقتی حرف صحن دل من هوایی میشه ... (شور)

شعرخوانی و روضه ...

شب دوم :

روضه ...

سخنی با من بگو در این صحرا عزیز جانم ... (سنتی)

من یه نوکر دربدرم ، چند ساله همش منتظرم ... (واحد)

سلام میدم به گنبد طلاتو ، بزرگی کن نگیر ازم نگاتو ... (واحد)

منی که غیر اسم تو چیزی نگفتم ... (واحد)

با نور خود سرشت مرا ناب ناب کن ... (واحد)

شب سوم :

روضه ...

میچکد اشکم به دامن ،زینبم من زینبم من ... (سنتی)

نوشته روی پرچما ، حسین غریب مادره ... (واحد)

الحمدلله هستم غلام و نوکرت آقاجون ... (واحد)

همیشه مستم زیر علمت ، سرمو شکستم زیر پرچمت ... (واحد)

من غلام علیم ، علی مولای منه ... (واحد)

شعرخوانی ...

شب چهارم :

روضه ...

بی تابم به نوا امشب ، دارم ذکر تو را بر لب ... (سنتی)

ای آقام حسین ، تو رو میخام حسین ... (واحد)

صلو علیک یا سید الغریب ... (واحد)

اگه دیوونه و مستیم ، اگه دل به تو بستیم ... (واحد)

علی ای سر و سرور مردان با وقار ... (واحد)

 با ذکر و یاد و نام علی مست می شوم ... (واحد)

شعر خوانی  ...

شب پنجم :

روضه ...

شبا که مردم شام میخابن ، رقیه تا خود صبح بیداره ... (واحد)

از عشق ممنونم ، عمری مدیونم ... (واحد)

دوباره شد فصل عزا ، کربلا کرببلا ... (واحد)

اربابم باز سلام من همون نوکرم ... (واحد)

کارت دعوت ، با یه آدرس ، گفته الله ، بیا خونم ... (واحد)

شعر خوانی ...

شبهای بعدی بزودی همینجا قرار میگیرد ...

 

درباره مذهبی , مداحی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
رسانه یزد دانلود تنها یک مرجع دانلود نیست
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • صوتی
  • تصویری
  • گالری
  • آرشیو کلیپ ها
  • اس ام اس
  • بازی کامپیوتر
  • بازی موبایل
  • نرم افزار موبایل
  • مذهبی
  • گرافیک
  • مطالب آموزشی
  • اخبار
  • اینترنت
  • نویسندگان