loading...

یزد دانلود|دانلود آهنگ و فیلم جدید

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه و پیامک های رمانتیک آذر ماه 92 مجموعه جملات احساسی، زیبا و عشقولانه 3 آذر 1392     نبودنت عامل اصلی سرطان و برای سلامتی زیان آور است! ♥.♥.&h

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
علت تعویض میلیچ مشخص شد 0 764 iranteam
وضعیت تعطیلی مدارس تهران دوشنبه 6 دی 95 1 3477 iranteam
حاشیه‌های بازگشت تیم ملی به ایران 0 3824 iranteam
آیا دوشنبه 6 دی 95 مدارس تهران تعطیل است ؟ 0 3851 admin
نام قدیم کدام شهر ایران رام شهر است؟ 1 4553 iranteam
نتایج و برنامه مسابقات ورزشکاران ایران در المپیک 2016 یکشنبه 24 مرداد 95+زمان بازیها 0 3894 admin
برج میلاد چندمین برج مخابراتی جهان است ؟ 0 3373 admin
پخش آنلاین والیبال ایران و آرژانتین در المپیک 2016 ریو از شبکه های ماهواره ای 0 3711 admin
مشاهده انلاین و مستقیم بازی ایران - آرژانتین در المپیک ریو دوشنبه 18 مرداد 95 0 3259 admin
پخش آنلاین بدون سانسور والیبال ایران - آرژانتین در المپیک 2016 ریو دوشنبه 18 مرداد 95 0 3475 admin
پخش آنلاین / زنده والیبال ایران - آرژانتین المپیک 2016 ریو 0 3445 admin
دانلود گلها و خلاصه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد شنبه 16 مرداد 95 0 3500 admin
نتیجه و خلاصه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد شنبه 16 مرداد 95 +گلها 0 2911 admin
برنامه بازی های المپیک 2016 ریو | روز اول شنبه 16 مرداد 1395 | نتایج 0 3508 admin
دانلود کامل فیلم مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۱۶ ریو با کیفیت HD 0 3042 admin
پخش زنده و مستقیم افتتاحیه المپیک 2016 ریو 0 6611 admin
پخش آنلاین مراسم افتتاحیه المپیک 2016 ریو بدون سانسور 0 3079 admin
پخش آنلاین مراسم افتتاحیه المپیک 2016 ریو از شبکه های ماهواره ای 0 3023 admin
زمان دقیق پخش افتتاحیه المپیک ریو 2016 + تاریخ و ساعت 0 2762 admin
ساعت شروع مراسم مراسم افتتاحیه المپیک 2016 ریو 0 2720 admin
مصطفی بازدید : 793 یکشنبه 03 آذر 1392 نظرات (0)

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه و پیامک های رمانتیک آذر ماه 92

مجموعه جملات احساسی، زیبا و عشقولانه 3 آذر 1392

 yazddownload.ir

 

نبودنت عامل اصلی سرطان

و برای سلامتی زیان آور است!

♥.♥.♥.♥.♥

همه جا هستی

در نوشته هایم، در خیالم، در دنیایم

تنها جایی که باید باشی و ندارمت، کنارم است…

 

♥.♥.♥.♥.♥

کوچیکتر که بودم فکر می کردم

تنهایی یعنی وقتی که هیشکی خونه نیست . . .

♥.♥.♥.♥.♥

عشق یعنی:

وقتی نیستش به یادشی و می خوای باهاش باشی

وقتی باهاشی همش می خوای نگاش کنی

وقتی نگاش میکنی دوست داری از ته قلب شاد باشه

و وقتی داری نگاش میکنی و میفهمی از ته قلب خوشحاله عاشق تر شی . . .

♥.♥.♥.♥.♥

در تلاطم آغوشت

احمقانه است شناگر ماهری بودن

در تو

تنها باید غرق شد . . .

♥.♥.♥.♥.♥

نه روز، نه شب

تنها شمارش نفس های ”تــــــو”، عمر من است . . .

♥.♥.♥.♥.♥

سلام ای یار دور ازما نشسته / سلام ای بدتر از ما دلشکسته

سلام ای آشنا همچون غریبان / سلام ای عشق من ای بهتر از جان

سلام کردم نگی در یاد مانیست / سلام کردم نگی اهل وفا نیست . . .

♥.♥.♥.♥.♥

دلم را

می برم تا ز تو دورش سازم

ز تو، ای جلوه ی امید محال

می برم زنده بگورش سازم

تا از این پس نکند یاد وصال

♥.♥.♥.♥.♥

قوی‌ترین مردان جهان پستچی‌ها هستند

که نمی‌دانند چه حجم عظیمی از درد و اندوه را با خود حمل می‌کنند

از آنها قوی‌تر، تویی که می‌توانی تنها با چند کلمه، کمر مرا بشکنی!

♥.♥.♥.♥.♥

برای لب هایت لبی دارم

برای چشمهایت چشمی

برای دستهایت دستی

اما برای دلت، دلی دارم که خانه ات می شود، برای همیشه . . .

♥.♥.♥.♥.♥

ای کاش که از حال من خبرت بود / ای کاش دمی از سر کویم گذرت بود

من مرغ اسیرم که ندارم پر پرواز / ای کاش که کاشانه من زیر پرت بود . . .

♥.♥.♥.♥.♥

نشسته ایم داریم نقطه بازی میکنیم

خودم و دلم را میگویم

زبان نفهم نمیفهمد قواعد بازی را

تمام خانه ها را با اسم تو پر میکند!

♥.♥.♥.♥.♥

کآش فقط بودی، وقتی بغـــض میکردم

بغلـم میکردی و میگفتی، ببینــــم چِشــآتو

منـــو نیگــآ کُن

اگه گریــه کنی قهر میکنـم میرمــــ

♥.♥.♥.♥.♥

اینقدر “تعویض” نکن

به خدا گاهی میتوان رابطه ها را “تعمیر” کرد

حتی با یک لبخندِ عاشقانه . . .

♥.♥.♥.♥.♥

تو بگو که بر می گردی، من هزار سال عمر می کنم . . .

♥.♥.♥.♥.♥

ﺣﺎﻝ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ

ﺩﻣــــﻮﮐﺮﺍﺳﯽ ﺭﺍ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﻦ

ﺑﻮﺩﻧﺖ ﺑﺎﯾﺪ ﻓﻘﻂ ﻣﺎﻝ “ﻣــــــﻦ” ﺑﺎﺷﺪ . . .

♥.♥.♥.♥.♥

تمام شهر تویی

وقتی دست‌هایت را در دست می‌گیرم‌

وانگشتانت، خیابان‌های درازی می‌شوند برای قدم زدن . . .

♥.♥.♥.♥.♥

مومنم کردی به عشق و جا زدی، تکلیف چیست؟

با مسلمانی که کافر میشود پیغمبرش؟

♥.♥.♥.♥.♥

به سلامتی اونایی که

برای داشتنشون لازم نیست

با سیاست باشی و نقش بازی کنی

همین که یک رنگ باشی کافیه . . .

♥.♥.♥.♥.♥

در دنیا دو نابینا هست

یکی تـو، که عاشق شدنم را نمی بینی

یکی من، که به جز تو کسی را نمی بینم . . .

♥.♥.♥.♥.♥

آخرین فردی که درست قبل از خواب در موردش فکر میکنید

کسی است که “قلب” شما به او تعلق دارد . . .

♥.♥.♥.♥.♥

جهان مست از می نام تو باشه / دو بیتی بسته ی کام تو باشه

شناسنامم زمانی کامله که / تو برگ دومش نام تو باشه!

♥.♥.♥.♥.♥

دوری “دورت نمیکند”

وقتی در امن ترین جای اندیشه ام نشسته ای . . .

♥.♥.♥.♥.♥

خوشبختی داشتن کسی است

که بیشتر از خودش، تـو را بخواهد

و بیشتر از تو هیچ نخواهد

و تو برایش تمام زندگی باشی . . .

♥.♥.♥.♥.♥

گلم باشی

خار میشمو میرم تو دست هرکی بخواد بهت دست بزنه!

♥.♥.♥.♥.♥

دوست داشتن را در چشمی بجو که حتی وقتی بسته است

“رویای” تو را خواب ببیند . . .

♥.♥.♥.♥.♥

مرا حبس کن در آغوشت

من، برای حصار بازوان تو مجرم ترین زندانی ام . . .

♥.♥.♥.♥.♥

در خیال دیگری میرفت و من چه عاشقانه

کاسه ی آب را پشت سرش خالی میکردم . . .

♥.♥.♥.♥.♥

دریا چه دل پاک و نجیبی دارد

چندیست که حالات عجیبی دارد

این موج که سربه صخره ها می کوبد

با من چه شباهت عجیبی دارد . . .

♥.♥.♥.♥.♥

قایقت می شوم بادبانم باش، بگذار هرچه حرف پشت مان می زنند مردم

باد هوا شود دورترمان کند . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
رسانه یزد دانلود تنها یک مرجع دانلود نیست
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • صوتی
  • تصویری
  • گالری
  • آرشیو کلیپ ها
  • اس ام اس
  • بازی کامپیوتر
  • بازی موبایل
  • نرم افزار موبایل
  • مذهبی
  • گرافیک
  • مطالب آموزشی
  • اخبار
  • اینترنت
  • نویسندگان