loading...

یزد دانلود|دانلود آهنگ و فیلم جدید

 زمان پخش سریال های ماه رمضان ۱۳۹۳   ماه رمضان که می شود غیر از سحری خوردن و سفره های افطاری، برای بعضی ها خواندن قرآن و مناجات هم به برنامه روزانه شان اضافه می شود، اما بیش از ۱۰ سال است

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
علت تعویض میلیچ مشخص شد 0 764 iranteam
وضعیت تعطیلی مدارس تهران دوشنبه 6 دی 95 1 3477 iranteam
حاشیه‌های بازگشت تیم ملی به ایران 0 3824 iranteam
آیا دوشنبه 6 دی 95 مدارس تهران تعطیل است ؟ 0 3851 admin
نام قدیم کدام شهر ایران رام شهر است؟ 1 4554 iranteam
نتایج و برنامه مسابقات ورزشکاران ایران در المپیک 2016 یکشنبه 24 مرداد 95+زمان بازیها 0 3894 admin
برج میلاد چندمین برج مخابراتی جهان است ؟ 0 3373 admin
پخش آنلاین والیبال ایران و آرژانتین در المپیک 2016 ریو از شبکه های ماهواره ای 0 3711 admin
مشاهده انلاین و مستقیم بازی ایران - آرژانتین در المپیک ریو دوشنبه 18 مرداد 95 0 3259 admin
پخش آنلاین بدون سانسور والیبال ایران - آرژانتین در المپیک 2016 ریو دوشنبه 18 مرداد 95 0 3475 admin
پخش آنلاین / زنده والیبال ایران - آرژانتین المپیک 2016 ریو 0 3445 admin
دانلود گلها و خلاصه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد شنبه 16 مرداد 95 0 3500 admin
نتیجه و خلاصه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد شنبه 16 مرداد 95 +گلها 0 2911 admin
برنامه بازی های المپیک 2016 ریو | روز اول شنبه 16 مرداد 1395 | نتایج 0 3508 admin
دانلود کامل فیلم مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۱۶ ریو با کیفیت HD 0 3042 admin
پخش زنده و مستقیم افتتاحیه المپیک 2016 ریو 0 6611 admin
پخش آنلاین مراسم افتتاحیه المپیک 2016 ریو بدون سانسور 0 3079 admin
پخش آنلاین مراسم افتتاحیه المپیک 2016 ریو از شبکه های ماهواره ای 0 3023 admin
زمان دقیق پخش افتتاحیه المپیک ریو 2016 + تاریخ و ساعت 0 2762 admin
ساعت شروع مراسم مراسم افتتاحیه المپیک 2016 ریو 0 2720 admin
مصطفی بازدید : 1311 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (0)

 زمان پخش سریال های ماه رمضان ۱۳۹۳

 گزارشی از اعلام زمان پخش سریال های ماه رمضان ۹۳

ماه رمضان که می شود غیر از سحری خوردن و سفره های افطاری، برای بعضی ها خواندن قرآن و مناجات هم به برنامه روزانه شان اضافه می شود، اما بیش از ۱۰ سال است که تلویزیون در ماه رمضان، یا بهتر بگوییم سریالهای ۳۰ قسمتی شبهای ماه مبارک پای ثابت برنامه خیلی از مردم شده است بطوری که کانال به کانال سریالها یکی بعد از دیگری پخش می شود و لابلای شان وقتی برای نماز و صحبت و کارهای دیگر پیدا می شود.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سریال‌های ماه رمضانی در سال های گذشته معمولا از سه دسته خارج نبودند یا سر و ته داستان یک ماجرای عشقی وجود داشت و دختر و پسری که می خواستند با هم ازدواج کنند و مشکلاتی سر راهشان بود و در نهایت هم شب عید فطر سر سفره عقد می نشستند که همین سناریوی یک خطی با خرده داستانهای دیگر اعم از معضلات اجتماعی می شود یک سریال مناسبتی تمام عیار. معمولا هم فضای سریال در ماه مبارک رمضان و همراه با آش رشته و سفره افطار و رادیوی موقع سحر تکمیل می شود. فقط به خاطر تو و نوعروس دو سریال مهم این ژانر بودند.

دسته دوم سریال های طنز با حضور عطاران، سیروس گرجستانی، مریم امیر جلالی، حمید لولایی، علی صادقی، سعید آقاخانی ، احمد پور مخبر و حلیمه سعیدی است. سریال های فان و مفرح و اغلب بی محتوا و مضمون که صرف تکه کلام های طنز و شوخی های متداول مخاطب را با خود همراه می کند. خانه به دوش، متهم گریخت، ترش و شیرین، بزنگاه، خوش نشین ها و … معروف ترین سریال های مناسبتی طنز ماه رمضان هستند که هنوز هم هر چند وقت یک بار از شبکه های مختلف تازه تاسیس مثل تماشا و آی فیلم پخش می شوند.

دسته سوم، که اتفاقا مدیریت سازمان صداوسیما هم اصرار زیادی به تولید آثار مشابه آن دارد، سریال های ماورائی است. ژانری که قاسم جعفری اولین بار در سریال کمکم کن اجرا کرد و بعد ها همان ایده را در پنج کیلومتر تا بهشت تکرار کرد. ارواح آدمهایی که در کما رفتند و برای اصلاح کارشان با مردم وارد مذاکره می شوند. روز حسرت، پنجمین خورشید، ملکوت، صاحبدلان، اغما، آخرین گناه، سی امین روز و سقوط یک فرشته و او یک فرشته بود آثار مهم این گونه هستند و کار این سریال ها آن قدر بالا گرفت که موج موافقت ها و مخالفت ها تا حدودی به تعادل آنها انجامید.
امسال تلویزیون چه کار می کند؟

امسال رمضان و تابستان مقارن شده اما مسئولان صداو سیما اعلام کردند که امسال سیاست تلویزیون کاهش سریال نسبت به سال‌های گذشته اتخاذ کرده است، هر سال تلویزیون ۴ سریال به روی آنتن می‌برد اما امسال حداکثر ۳ سریال به روی آنتن خواهد برد.

شبکه یک سریال مدینه را به کارگردانی سیروس مقدم در دست تولید دارد که بعد از افطار پخش خواهد شد. مدینه کاری از سیروس مقدم و نوشته سعید نعمت الله است. پریوش نظریه، شبنم مقدمی، مهدی سلطانی، مجید صالحی، مهرداد صدیقیان، آتیلا پسیانی، بهزاد فراهانی، رضا رویگری و آناهیتا افشار بازیگران این سریال هستند. قهرمان اصلی این سریال یک زن است.

مدینه زنی است که با اعتقادات و باورهای دینی و مذهبی پرورش یافته و در خانواده ای رشد کرده که سبک درست زندگی را آموخته و این کار را به فرزندان خود نیز آموزش می‌دهد.در این سریال شخصیت زن قصه دچار چالش هایی می‌شود و در حقیقت خانواده کوچکی که در سریال اشاره شده، نماد جامعه‌ای است که وقتی با مشکلاتی روبرو می‌شوند بجای متلاشی شدن و درگیری اتحاد بیشتری برای حل مشکلات پیدا می‌کنند.

مدینه این سریال در قصه دچار مشکل اساسی می‌شود که فکر نمی کنم هیچ کسی دوست داشته باشد جای او قرار بگیرد ولی این شخصیت از این مسأله نیز عبور می کند آنهم به این دلیل که پای او بر روی زمین و دارای اعتقادات قوی است.او به امید بیشتر زندگیش را ادامه می دهد و تک تک اعضای خانواده را که دارای تشویش شده اند را به راه درست هدایت و به رستگاری می رساند.

 

شبکه ۳ نیز باکس بعد از افطار را در اختیار دارد که سریال هفت‌سنگ برای این زمان در نظر گرفته شده است. این مجموعه تلویزیونی کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما است که به کارگردانی علیرضا بذرافشان و تهیه کنندگی مجید مولایی در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای، داستان سه زوج از گروه‌های سنی مختلف را در بر می‌گیرد و درباره سه خانواده است که کنار یکدیگر زندگی می‌کنند. داستان‌های متفاوتی با یک مضمون مشترک در هر قسمت مطرح می‌شود که این سه داستان سرانجام به یک برآیند می‌رسند.

مهدی سلطانی سروستانی، بهنام تشکر، الهام پاوه نژاد، سعید پور حسینی، شبنم مقدمی، فرناز رهنما و عزت الله مهرآوران بازیگران اصلی این مجموعه هستند.

همچنین شبکه دو باکس قبل از افطار را با دو مجموعه فاخته و جاده قدیم در اختیار دارد که این دو در دست تولید هستند و یکی از این دو برای ماه رمضان پخش خواهد شد که احتمال پخش فاخته قوی تر است.

سریال فاخته به کارگردانی محمود معظمی است و در آن ثریا قاسمی در نقش خانجون، فریبا نادری در نقش فریبا، فرخ نعمتی در نقش پرویز، جلیل فرجاد در نقش وکیل، کمند امیرسلیمانی در نقش عروس خانواده خانجون، متین ستوده در نقش مینو، عبدالرضا اکبری در نقش دکتر، شهرام عبدلی در نقش پسر کوچک خانواده و رحیم نوروزی در نقش طلبکار بازی می کنند.
مجموعه “فاخته” یک ملودرام جذاب اجتماعی است و با توجه به ماموریت اصلی شبکه دو سیما یعنی پرداختن به محور خانواده، در این مجموعه نقش خانواده را به عنوان مدبر در امور نشان می دهد، ضمن اینکه ریتم این سریال تند بوده و مانند فیلم سینمایی است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
رسانه یزد دانلود تنها یک مرجع دانلود نیست
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • صوتی
  • تصویری
  • گالری
  • آرشیو کلیپ ها
  • اس ام اس
  • بازی کامپیوتر
  • بازی موبایل
  • نرم افزار موبایل
  • مذهبی
  • گرافیک
  • مطالب آموزشی
  • اخبار
  • اینترنت
  • نویسندگان